Microsoft bekroont ConXioN tot Microsoft Belgium Partner of the Year 2021
DEERLIJK, 9 juli 2021 | IT-dienstverlener ConXioN rijft met hun titel als Microsoft Partner of the Year 2021 voor België een zeer prestigieuze prijs in technologieland binnen. Microsoft reikt de prijs elk jaar uit aan een Microsoft-partner die zich kan onderscheiden met hoe het de Microsoft-technologie inzet.
Microsoft Partner of the Year Awards
Microsoft reikt elk jaar de Microsoft Partner of the Year Awards uit binnen zijn uitgebreide partnernetwerk. Voor ‘Microsoft Country Partner of the Year’ kiest het panel met Microsoft-stakeholders voor elk land dé partner uit die dat jaar opmerkelijke prestaties neerzette. Daarvoor kijken de juryleden naar hoe ze zich weten te onderscheiden in hun gebruik van de Microsoft-oplossingen.
Al 24 jaar Microsoft-partner
‘We zijn ongelofelijk trots dat ConXioN zich Microsoft Partner of the Year 2021 voor België mag noemen. We vieren dit jaar ons 24-jarig bestaan en zijn al sinds het prille begin trotse Microsoft-partner. In 2019 bouwden we zelfs ons ConXioN Experience Center, powered by Microsoft: de eerste in zijn soort in Europa. We kijken dan ook uit naar de toekomst en het verdere gebruik van het Microsoft-ecosysteem met onder andere de uitbouw van ons digitale ConXioN One-platform voor het beheren van applicaties en bijleren via learnings. Daarnaast startten we ook een softwaredivisie voor Microsoft Business Central op,’ vertelt Chris Debyser, CEO en oprichter van ConXioN.
‘Wanneer je elke dag in de Microsoft-speeltuin mag vertoeven, adem je uiteindelijk het hele Microsoft-ecosysteem,’ vertelt Filip Van Tongel, CCO bij ConXioN. ‘Voor de Microsoft-oplossingen is dus niet alleen work hard, maar ook play hard van toepassing bij ConXioN. Doordat we er dus ook heel erg vertrouwd mee zijn, kunnen we onze klanten de perfecte oplossing voor hun uitdaging voorstellen.’
Kroon op het werk na uitdagend jaar
Ook Didier Ongena, Managing Director Belux en Zwitserland bij Microsoft, licht toe dat de overwinning en ConXioN’s schaalbare maar persoonlijke aanpak met de Microsoft-oplossingen aan de basis van de overwinning liggen: ‘Voor ons is het belangrijk dat organisaties aan autonomie winnen dankzij onze technologie. Ik herken die aanpak in de visie van ConXioN. Verder zien we dat ConXioN haar klanten enorm veel ondersteuning heeft geboden, in een marktsegment dat het voorbije jaar ook zwaar geleden heeft door de coronacrisis.’
Debyser onderstreept dat het voor het volledige bedrijf een mooie overwinning is: ‘We hebben, zoals ieder ander bedrijf, een uitdagend jaar achter de rug. Daarbovenop groeide ons personeelsbestand het voorbije jaar met maar liefst 25%.’ Het zijn die werknemers die de overwinning mee mogelijk hebben gemaakt, gaat Debyser verder: ‘Bij ConXioN voorziet ons team de klant niet alleen van een oplossing op maat, we zorgen ook voor de juiste integraties, opleidingen en proactief onderhoud en optimalisaties. Dat Microsoft nu erkent dat we ons onderscheiden in ons gebruik van het Microsoft-ecosysteem, is dan ook een overwinning voor het volledige team.’